ΡΟΗ

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΝΟΥ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 53ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

| ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 53ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ

Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μονοπωλούν το ενδιαφέρον των νέων. Έτσι, από το να είναι μία ψυχαγωγία, τείνουν να γίνουν ένα νέο είδος εθισμού στον σημερινό τρόπο ζωής.
Η εικόνα των παιδιών που επιστρέφουν ύστερα από τα υπαίθρια παιχνίδια τους, με λασπωμένα ρούχα και ματωμένα γόνατα, έχει αντικατασταθεί από την εικόνα των παιδιών με τα κουρασμένα μάτια, για ώρες κολλημένα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή.



Εντούτοις, η υπερβολική ενασχόληση με το νέο αυτό ελκυστικό κόσμο, συχνά, έχει δυσάρεστες συνέπειες. Οι ίδιοι οι χρήστες αποξενώνονται στον «ψηφιακό κόσμο», αγνοώντας ακόμη και τις στοιχειώδεις ανάγκες. Ένα σημαντικό ποσοστό της νεολαίας οδηγείται στον εθισμό, δημιουργώντας προβλήματα στους εαυτούς τους όπως επίσης και στις οικογένειές τους.
Παρά το γεγονός ότι ο εθισμός στο ηλεκτρονικό παιχνίδι δεν έχει αναγνωριστεί επίσημα ως ασθένεια, αντιμετωπίζεται ως τέτοια σε ειδικά διαμορφωμένα κέντρα θεραπείας.
Το ντοκιμαντέρ «Δοκιμάστε ξανά» της σειράς ‘Υγεία στην Ευρώπη’, η οποία εστιάζει σε θέματα υγείας (περισσότερα στη σχετική ιστοσελίδα Health in Europe) ακολουθεί τρεις νέους, σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές πόλεις – στη Γερμανία, Ολλανδία και Ελλάδα – κατά τη διάρκεια των προσπαθειών τους να αποτοξινωθούν από την υπερβολική χρήση του υπολογιστή. Μιλούν ανοιχτά για τις ιδιωτικές ιστορίες τους, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησαν να παίζουν στον υπολογιστή μέχρι την ολοκλήρωση της θεραπείας τους, κάνοντας μια νέα αρχή στον «πραγματικό κόσμο».





Την ίδια στιγμή, οι ειδικοί παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με τα συμπτώματα και τις συνέπειες αυτής της σύγχρονης «ασθένειας».
Δείτε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο (με αγγλικούς υπότιτλους) και διαβάστε το αυθεντικό κείμενο στο οποίο εμφανίζονται επίσης τα συγκλονιστικά σχόλια των Ελλήνων γονιών και του νέου από τη χώρα μας.
Πηγή: Health in Europe.



ΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ




Στο σχολείο μας στις 23-10-2013 έγινε άσκηση σεισμού με τη βοήθεια του Πυροσβεστικού σώματος. Μας ενημέρωσαν ότι όταν γίνει ένας μεγάλος σεισμός μπορεί να δημιουργήσει  μεγάλους  κινδύνους. 
Να καταστραφούν σπίτια και πολυκατοικίες. Να ραγίσουν δρόμοι και μπορεί να προκαλέσει μεγάλες ζημιές. 




Επίσης, μας είπαν ότι όταν γίνει στα σπίτια μας σεισμός πρέπει να ακούμε  τους γονείς μας και όταν γίνει στο σχολείο πρέπει να ακούμε το δάσκαλο μας.  Δηλαδή να προστατευτούμε κάτω από ένα γερό έπιπλο. Όταν ο σεισμός σταματήσει και περάσει ο κίνδυνος, πρέπει να πάμε κάπου που να είμαστε ασφαλείς. Χωρίς όμως να γίνει συνωστισμός, γιατί μπορεί να προκληθεί ατύχημα. 
Τέλος  μας είπαν ότι όταν είμαστε περικυκλωμένοι σε φωτιά να καλέσουμε επειγόντως   το 199.



Χάρης Μ. Ε1
Άγγελος  Π. Ε1
Μιχάλης  Γ. Ε1

Έ 1






ΠΟΙΗΜΑΤΑ... ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

                                                           ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ


  
      Η ΜΠΡΙΖΟΛΑ                                                                            Η ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ

Τι ωραία που είναι η μπριζόλα                                       Υπάρχει μία αρρώστια 
πως  μ΄αρέσει  τόσο  πολύ,                                              που την λένε λαιμαργία και
την λιγουρεύομαι εδώ και πολύ ώρα                             επικρατεί κυρίως στα σχολεία
μου φωνάζει φάε με που είμαι ζουμερή.                 
                                                                                                  Τα παιδιά τρώνε όλη μέρα 
Θέλω να φάω τώρα την μπριζόλα                                   καταβροχθίζουν ότι βρούνε         αλλά άμα γίνει κάτι κακό,                                                    και κανένα δεν ακούνε.
άμα γίνω αμέσως χοντρούλης                              
αν με πιάσει κανένα καρδιακό.                                         Άλλοι γίνονται σαν τις 
                                                                                                   γαλοπούλες και άλλοι άστεγοι
Μήπως να δώσω αλλού την μπριζόλα                           είναι σαν τις γαριδούλες.
μήπως να την πάω σε κανένα φτωχό,
όχι, όχι  δεν  αντιστέκομαι                                                   ελπίζω το πρόβλημα μια μέρα
θα την φάω αυτό το λεπτό.                                                  να αντιμετοπιστεί και η            
                                                                                                    η ψυχολογία των ανθρώπων 
Τι  να  κάνω  πάει η  μπριζόλα                                           λίγο να φτιαχτεί.
τι  να  κάνουμε  την έφαγα εγώ,
ξεχνάμε  τώρα  τον  φτωχούλη                                          Γιάννης Π. ΣΤ1
ξεχνάμε  τώρα  τον  χοντρό.
  
Κωνσταντίνος Π. ΣΤ1

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΥΚΟΛΗΣ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΗΣ... ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΕΥΚΟΛΕΣ ΜΟΛΥΒΟΘΗΚΕΣ

               ΥΛΙΚΑ                                                                    ΕΚΤΕΛΕΣΗ

2 μπουκάλια ένα μικρό         Για  την μεγάλη μολυβοθήκη  θα κόψετε το μπουκάλι
και ένα μεγάλο                      στο μέγεθος που θέλετε και θα κολλήσετε το χαρτόνι.
κορδέλες, τούλι                     Μετά  μπορείτε  να  κολλήσετε  το  τούλι, να  βάλετε  
χρωματιστά χαρτόνια            κορδέλες  και  να το διακοσμήσετε με μικρά στολίδια
μικρά στολίδια                      ή να  κόψετε  χαρτόνια  σε  διάφορα  σχέδια και να τα
χρυσόσκονη                          κολλήσετε. Για την μικρή μολυβοθήκη  θα κόψετε το
κόλλα, ψαλίδι                       μπουκάλι  στο μέγεθος που θέλετε  και θα κολλήσετε  
                                              το  χαρτόνι. 
                                        


  Μετά  μπορείτε να  κολλήσετε  τούλι, να 
βάλετε χρυσόσκονη και  κορδέλες. Μόλις τις κάνετε   κολλήστε τες  μεταξύ τους και  βάλτε από κάτω τους  ένα χαρτόνι στο σχήμα που θέλετε. 

Η  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ!!! 


Αμαλία Κ. ΣΤ1
 Μαρία Π. ΣΤ1

ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ... ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


ΥΛΙΚΑ: 

1 κανονικό βάζο
60 περίπου καλαμάκια   
1 κερί
 1 υγρή ισχυρή κόλλα
 1 ψαλίδι 
 λίγη κορδέλα



ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

 Αρχικά παίρνουμε το βάζο και μετράμε τα
 καλαμάκια να είναι ίσα με το βάζο. Στη
 συνέχεια κολλάμε τα καλαμάκια ένα-ένα
 γύρω από το βάζο. Στο τέλος βάζουμε την
 κορδέλα και ανάβουμε το κερί μέσα στο βάζο.    




                                                                                                    Μαρία Π. ΣT1 
                                                                                      Κρυστάλλη Σ. ΣT1

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΦΟΔΕΛΕ


Με αφορμή την εκδρομή που διοργάνωσαν οι Σύλλογοι Γονέων των 53ου και 54ου Δημοτικών Σχολείων Ηρακλείου την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013 στο χωριό Φοδελε  οφείλουμε να ευχαριστήσουμε Φορείς και Συλλόγους που αφιλοκερδώς προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στην πραγματοποίηση της εκδρομής.



Τον Κ.Γραμματικάκη Μανόλη για την αφιλοκερδή του ξενάγηση στον κόσμο του πηλού και της κεραμικής .
 Στόχος της επίσκεψης ήταν να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με το χώρο και τη λειτουργία ενός αγγειοπλαστικού και να διακοσμήσουν αγγεία με γεωμετρικά μοτίβα.
Η επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη καθώς τα παιδιά φεύγοντας αποκόμισαν πολλές πληροφορίες αλλά, κυρίως, δημιουργικές εμπειρίες που θα θυμούνται για πολύ καιρό.


Τον κ. Αεράκη Γιώργο , πρόεδρο .του Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού Δήμου Μαλεβιζίου για δωρεάν επίσκεψη μαθητών και γονέων στο Μουσείο Ελ Γκρέκο στο Φόδελε.


Τον Πρόεδρο του πολιτιστικου συλλογου Φοδελε κ. Φακουκάκη Μιχάλη και την συζηγο του κα. Αυγουστακη Ελενη οπου είναι ξεναγος στο επαγγελμα και μας ξεναγησε στο Μουσειο Ελ Γκρεκο και στις ομορφιες του χωριου Φοδελε.



 Τον κ. Κοντάκη εκπρόσωπο του Φυσιολατρικού συλλόγου Ηρακλείου για την πολύτιμη συμβολή του και φυσική του παρουσία στην πεζοπορία που είχαμε οργανώσει από το χωριό Μαάραθος στο χωριό Φόδελε
Σκοπός του συλλόγου δεδομένης της αγάπης του για την φύση είναι η προστασία της και η διατήρηση όλων των συνιστωσών και αξίων του πολιτιστικού της προβάλλοντος της. Στον Νόμο Ηρακλείου.


Την κα. Θραψανιώτη Πόπη Ζωγράφο – Εικαστικό για την πολύτιμη συνεισφορά της στα δρώμενα που διοργάνωσε στα παιδία στον προαύλιο χώρο του Μουσείου Ελ Γκρέκο


Την Γονέα κα. Μπαλτζάκη Λύδια για την ευγενική της προσφορά στα παιδία  με γκραβούρες των έργων του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου.


 Τον υπεύθυνο της Αίθουσας Τέχνης Μαράθου που μας άνοιξε τον χώρο της έκθεσης γλυπτών του κ. Γιάννη Κλινάκη.

Τις κυρίες Σφυράκη Νοέλα, Θεοδωράκη Ευτυχία, Χιωτη Αικατερίνη για την εθελοντική τους προσφορά στην αντιμετώπιση πιθανών πρώτων βοηθειών στην διάρκεια της εκδρομής

Τον κ. Πλαίτη Κωταντίνο ιδιοκτητη της ταβερνας που φιλοξενηθηκαμε με το περας των δραστηριοτητων της εκδρομης
που και ξεκουραστήκαμε, γευόμενοι  το πλούσιο φαγητό και το κρασάκι .
και ήταν μια καλή ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα γονείς και παιδιά δημιουργώντας πιο κοντινούς δεσμούς .


Τον οδηγό του πούλμαν κ. Γιαμαλάκη που μας οδήγησε με ασφάλεια στα επιλεγμένα σημεία της εκδρομής μας.

Τα μέλη τον Δ.Σ του 53ου Δημοτικού Σχολείου κ. Γενναράκη Αντώνη, κα. Κατσιγιαννάκη Πέπη  και κα. Χναράκη Ελίνα καθως επίσης και την κα. Αθητάκη Μαρία μέλος του 54ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου για την συμβολή τους στα διαδικαστικά των ενεργιών για την υλοποίηση της εκδρομής.


ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ