ΡΟΗ

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΝΟΥ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 53ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

| ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 53ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΦΟΔΕΛΕ

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εκδρομή που πραγματοποίησαν την Κυριακή 24 Νοεμβρίου οι σύλλογοι Γονέων των 53ου και 54ου Δημοτικών σχολείων Ηρακλείου.

Με αφετηρία της εκδρομής τον χώρο του σχολείου, στις 08.30 το πρωί ξεκινήσαμε με το πούλμαν που  είχαμε αγκαζάρει .

Είχαμε χαράξει σαν πλάνο της εκδρομής 2 γκρουπ  διαφορετικών δραστηριοτήτων δεδομένης της άφιξης μας  στο χωριό Μάραθο Δήμου Μαλεβιζιου του Νομού Ηρακλείου.
Στην παραμονή μας στο χωριό ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα Τέχνης  Μάραθου βλέποντας την έκθεση γλυπτών του Γλύπτη κ. Γιάννη Κλινάκη.

Επισκεφτήκαμε τον Αγροτικό γυναικείο συνεταιρισμό Μάραθου όπου και είχαμε την δυνατότητα όσοι θέλαμε να αγοράσουμε τα παραδοσιακά γλυκά  που φτιάχνουν.

Έπειτα χωριστήκαμε στα 2 γκρουπ που είχαμε οργανώσει,
Το πρώτο γκρουπ ξεκίνησε για το χωριό Φόδελε με πεζοπορία , και με την πολύτιμη συμπαράσταση και παρουσία του Φυσιολατρικού συλλόγου Ηρακλείου, και του κυρίου Κοντάκη, περιηγήθηκε μέσα από μονοπάτια  στην κρητική φύση , διασχίζοντας μια απόσταση 10 χλμ περίπου.

Το δεύτερο γκρουπ  συνέχισε με το πούλμαν έως το χωριό Φόδελε.

Με την άφιξη του πούλμαν στο χωριό η πρώτη μας δράση είχε να κάνει με την επίσκεψη μας στο Εργαστήριο Κεραμικής του κ. Γραμματικάκη Μανόλη .
Στόχος της επίσκεψης ήταν να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με το χώρο και τη λειτουργία ενός αγγειοπλαστικού και να διακοσμήσουν αγγεία με γεωμετρικά μοτίβα

Η επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη καθώς τα παιδιά φεύγοντας αποκόμισαν πολλές πληροφορίες αλλά, κυρίως, δημιουργικές εμπειρίες που θα θυμούνται για πολύ καιρό.

Στην  συνέχεια της εκδρομής μας είχαμε στο πρόγραμμα μας την επίσκεψη μας στο Μουσείο του Ελ Γκρέκο το οποίο βρίσκεται 1 χλμ έξω από το χωριό Φοδελε. κοντά στη βυζαντινή Παναγιά, στη θέση «αρχοντικά»

ο μουσείο στεγάζεται σε αναστηλωμένο υπό την εποπτεία του Υπουργείου Πολιτισμού κτίριο μεταβυζαντινού οικιστικού συνόλου και λειτουργεί από το 1998 με έκθεση αντιγράφων έργων του μεγάλου ζωγράφου και δέχεται περίπου δέκα χιλιάδες επισκέπτες ετησίως.

Ξεναγηθήκαμε δωρεάν από την σύζυγο του προέδρου του πολιτιστικού συλλόγου Φόδελε την κυρία Αυγουστάκη η οποία είναι ξεναγός στο επάγγελμα και οι πληροφορίες που μας έδωσε ήταν πολύ χρήσιμες .
Μας προσφέρθηκαν φυλλάδια και καρτ ποστάλ δωρεάν από την πλευρά των υπεύθυνων του Μουσείο .

Η ζωγράφος – εικαστικός κυρία Ποπη Θραψανιώτη η οποία ήταν μαζί μας στην εκδρομή μας φρόντισε για την ψυχαγωγία των παιδιών μας στον προαύλιο χώρο του Μουσείου με δρώμενα που οργάνωσε, την ώρα που οι γονείς απήλαυσαν τον καφέ τους στο καφενεδάκι που βρίσκεται δίπλα στο μουσείο.

Στην συνέχεια των δραστηριοτήτων της εκδρομής μας και σε συνάρτηση ότι το γκρουπ της πεζοπορίας είχε αφιχθεί στο χωριό  οδηγηθήκαμε στην ταβέρνα Παλαικον όπου και ξεκουραστήκαμε, γευόμενοι  το πλούσιο φαγητό και το κρασάκι .
Ήταν μια καλή ευκαιρία αυτή η εκδρομή να γνωριστούμε καλύτερα γονείς και παιδιά και δημιουργήσαμε πιο κοντινούς δεσμούς .

Η ώρα της επιστροφής για το Ηράκλειο ήρθε περίπου στις 17.00 το απόγευμα  με το πούλμαν,  όπου τα χαμόγελα του ότι περάσαμε καλά ήταν εμφανή, αλλά και η κούραση που έμπαινε σε δεύτερο πλάνο.
Οι συντελεστές της εκδρομής μοίρασαν δωράκια στα παιδιά , που είχαν προσφερθεί αφιλοκερδώς από γονέα του σχολείου μας  την κύρια  Μπαλτζάκη Λύδια.
Ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων 53ου πρόσφερε τιμής ένεκεν στον πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου Φοδελε κ. Φακουκάκη Γιώργο μια αναμνηστική κορνιζά και ένα dvd για την Κρήτη.΄

Ήταν η πρώτη μας δραστηριότητα τέτοιου είδους και θέλουμε να πιστεύουμε ότι επιτύχαμε, με βάση τα σχόλια που δεχτήκαμε ότι περάσαμε καλά και ότι πρέπει να το ξανακάνουμε και σε αλλά μέρη

Σας ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σας